Skip to main content

Cerințe:

  • Absolvent studii superioare economice/tehnice
  • Experiență pe un post similar constituie avantaj
  • Cunoașterea limbii engleze la nivel mediu/conversațional
  • Disponibilitate de lucru în 2 schimburi
  • Abilități de operare pe calculator (Word, Excel, Internet)
  • Abilități de comunicare, planificare și negociere
  • Seriozitate, dinamism, meticulozitate și adaptabilitate

 

Descrierea jobului:

  • Întocmește planul de transport săptămânal
  • Organizează transporturile de produse finite către clienții companiei
  • Organizează transporturile de materii prime de la furnizori și/sau produse intermediare de la/la subcontractanți
  • Întocmește documentele necesare transporturilor
  • Planifică încărcările zilnice împreună cu șeful de depozit
  • Operează datele în sistemele integrate ale companiei
  • Informează clienții referitor la transporturile organizate/întârzierile eventual apărute

 

Beneficii:
- Posibilitatea de dezvoltare alături de o echipă de profesioniști
- Pachet salarial motivant
- Bonuri de masă
- Abonament medical
- Primă de Paște și de Crăciun
- Transport asigurat din Brașov, Cristian și Ghimbav