RESPONSABIL AFTERSALES – INSPECȚII ȘI PIESE DE SCHIMB Cerințe: studii superioare tehnice cunoștințe utilizare computer (Excel, Word, Outlook) cunoștințe AUTOCAD constituie avantaj capacitatea de a învața softuri de proiectare tehnică (pentru rafturi) capacitatea de a învăța produsele companiei cunoștințe de limba engleză nivel mediu permis conducere categoria B disponibilitatea de a efectua deplasări în toată țara inițiativă bune abilități de analiză, decizie, planificare, organizare, respectare termene limită bune abilități de comunicare, negociere și gestionare conflicte. Descrierea jobului: Dezvoltarea și consolidarea pe tot teritoriul României a activității de after sales a companiei Identifică clienții potențiali pentru ofertarea de servicii aftersales, întocmește și gestionează baza de date cu acești clienți. Organizează cu suportul Directorului de Marketing campanii de promovare a serviciilor de inspecții/service. Întocmește pentru clienții identificați, oferte pentru serviciile de inspecții/service ale rafturilor. Contactează și vizitează clienții pentru a susține ofertele transmise în vederea întocmirii unor contracte de prestări servicii de inspecție/service sau în vederea obținerii comenzilor pentru inspecții pentru rafturile din dotarea clienților. Efectuează inspecția rafturilor și întocmește raportul de inspecție aferent. Întocmește oferta pentru piese de schimb, în baza raportului de inspecție și contactează clienții în vederea obținerii comenzii. Urmărește derularea comenzii primite de la client până la finalizarea acesteia. Negociază și stabilește termenii contractuali cu clientul, în limitele de competență stabilite de Directorul General. Gestionează și planifică activitatea colegilor din subordine pentru inspecții și service. Monitorizarea pieței Identifică oportunitățile în ceea ce privește potențialul pieței alocate. Identifică surse de informare despre clienți si potențiali clienți. Monitorizează activitățile de extindere și dezvoltare ale clienților existenți și potențiali. Îmbunătățirea serviciilor oferite clienților Îmbunătățirea continuă a cunoștintelor tehnice și comerciale pentru a putea identifica nevoile și cerințele clienților și a le putea oferi serviciile optime. Vizite periodice la clienții cu un bun potențial de colaborare. Menținerea și dezvoltarea unor relații strânse cu clienții existenți. Beneficii: pachet salarial motivant prime sărbători bonuri de masă abonament medical la Medlife mașină de serviciu