Skip to main content

Responsabil Aftersales – Inspecții și piese de schimb

RESPONSABIL  AFTERSALES – INSPECȚII ȘI PIESE DE SCHIMB  

Cerințe:

  • studii superioare tehnice
  • cunoștințe utilizare computer (Excel, Word, Outlook)
  • cunoștințe AUTOCAD constituie avantaj
  • capacitatea de a învața softuri de proiectare tehnică (pentru rafturi)
  • capacitatea de a învăța produsele companiei
  • cunoștințe de limba engleză nivel mediu
  • permis conducere categoria B
  • disponibilitatea de a efectua deplasări în toată țara
  • inițiativă
  • bune abilități de analiză, decizie, planificare, organizare, respectare termene limită
  • bune abilități de comunicare, negociere și gestionare conflicte.

Descrierea jobului:

Dezvoltarea și consolidarea pe tot teritoriul României a activității de after sales a companiei

  • Identifică clienții potențiali pentru ofertarea de servicii aftersales, întocmește și gestionează baza de date cu acești clienți.
  • Organizează cu suportul Directorului de Marketing campanii de promovare a serviciilor de inspecții/service.
  • Întocmește pentru clienții identificați, oferte pentru serviciile de inspecții/service ale rafturilor.
  • Contactează și vizitează clienții pentru a susține ofertele transmise în vederea întocmirii unor contracte de prestări servicii de inspecție/service sau în vederea obținerii comenzilor pentru inspecții pentru rafturile din dotarea clienților.
  • Efectuează inspecția rafturilor și întocmește raportul de inspecție aferent.
  • Întocmește oferta pentru piese de schimb, în baza raportului de inspecție și contactează clienții în vederea obținerii comenzii.
  • Urmărește derularea comenzii primite de la client până la finalizarea acesteia.
  • Negociază și stabilește termenii contractuali cu clientul, în limitele de competență stabilite de Directorul General.
  • Gestionează și planifică activitatea colegilor din subordine pentru inspecții și service.

Monitorizarea pieței

  • Identifică oportunitățile în ceea ce privește potențialul pieței alocate.
  • Identifică surse de informare despre clienți si potențiali clienți.
  • Monitorizează activitățile de extindere și dezvoltare ale clienților existenți și potențiali.

Îmbunătățirea serviciilor oferite clienților

  • Îmbunătățirea continuă a cunoștintelor tehnice și comerciale pentru a putea identifica nevoile și cerințele clienților și a le putea oferi serviciile optime.
  • Vizite periodice la clienții cu un bun potențial de colaborare.
  • Menținerea și dezvoltarea unor relații strânse cu clienții existenți.

Beneficii:

  • pachet salarial motivant
  • prime sărbători
  • bonuri de masă
  • abonament medical la Medlife
  • mașină de serviciu