Puterea unei echipe integrate impulsionează vânzările în Constructor Group

Puterea unei echipe integrate impulsionează vânzările în Constructor Group

Managementul eficient, optimizarea unităților de producție, extinderea internațională și concentrarea atențieiasupra serviciilor oferite clienților au dus la obtinerea de rezultate excepționale de catre specialistul în soluții de depozitare Constructor Group.

Frank PohlVânzările din cadrul diviziei de depozitare, prezentă pe întreg teritoriul Europei sub mărcile comerciale Constructor, Kasten, Dexion și PSS, au crescut cu peste 11% în 2016. Această creștere contrazice trendul general al pieței în care s-au inregistrat niveluri de creștere mici in ultimii ani și confirmă noua strategie implementată de către Dl. Frank Pohl, CEO al Constructor Group, care a preluat funcția acum doi ani.

De atunci, compania a înregistrat o creștere de 20% a vânzărilor în Norvegia, Finlanda și Olanda, precum și pe piețele mature din Germania și Marea Britanie. De asemenea, a fost crescută profitabilitatea prin restructurare și prin explorarea de noi piețe.

Un exemplu îl reprezintă optimizarea sistemelor de producție ale grupului și a lanțului de aprovizionare. Aceasta include dezvoltarea unei baze de producție și logistică în Rusia în vederea unei expansiuni viitoare, în condițiile în care Constructor este singurul producător de echipamente de depozitare din Europa de Vest cu capacități locale de producție

O echipa unică și integrată – One Team: Angajament total.

Un factor cheie al succesului este accentul reînnoit asupra responsabilității corporative, care se aplică în cazul fiecărui angajat și partener prin inițiativa One Team. One Team se definește prin funcționare armonioasă, indiferent de funcție sau locație, pentru oferirea de servicii excepționale clienților.

Considerând nivelul ridicat al comenzilor primite și neonorate încă, Frank este încrezător că Grupul se află într-o poziție excelentă pentru a rezista eventualelor provocări viitoare.

"După creșterea activității din ultimul an cu clienți Blue-chip, urmărim să oferim un alt an de creștere și valoare adăugată tuturor părților implicate - clienților, acționarilor și angajaților noștri.

Viitorul reprezintă o provocare, în perspectiva schimbărilor majore de pe scena politică europeană. Experiența noastră ne permite să continuam să livrăm produse și servicii de înaltă calitate."